ចាប់តាំងពីឆ្នាំ ២០០៥ គេមិនបានឃើញក្រុមហ៊ុនយក្សមួយនេះផ្លាស់ប្តូរLogo របស់ខ្លួនឡើយ ទើបតែម្សិលមិញ ខ្លួនបានផ្លាស់ប្តូរLogo ថ្មីរបស់ខ្លួន។ ចំពោះlogo ថ្មីនេះ អ្នកស្ទើរតែមិនអាចមើលដឹងឡើយ។ បើតាមការឲ្យដឹងរបស់ លោក Josh ដែលជា Director នៃ Facebook’ Creative គឺថា ការដែលដាក់ចេញlogo ថ្មីនេះ ដើម្បីឲ្យវាមានភាពទាន់សម័យ មានភាពទាក់ទាញជាងមុន។ តែនេះមិនមែនជាការរចនាទាំងស្រុងនោះទេ វាគ្រាន់តែជាផ្លាស់ប្តូរពុម្ភអក្សរ ហើយពុម្ភអក្សរនេះ ជាការរចនាឡើងវិញនូវពុម្ភអក្សរ មុន ដែលត្រូវបានប្រើប្រាស់សំរាប់រចនាlogoនោះឯង។
Facebook បានប្តូរlogoរបស់ខ្លួនកាលពីម្សិញមិញយ៉ាងស្ងាត់ៗ
ចាប់តាំងពីឆ្នាំ ២០០៥ គេមិនបានឃើញក្រុមហ៊ុនយក្សមួយនេះផ្លាស់ប្តូរLogo របស់ខ្លួនឡើយ ទើបតែម្សិលមិញ ខ្លួនបានផ្លាស់ប្តូរLogo ថ្មីរបស់ខ្លួន។ ចំពោះlogo ថ្មីនេះ អ្នកស្ទើរតែមិនអាចមើលដឹងឡើយ។ បើតាមការឲ្យដឹងរបស់ លោក Josh ដែលជា Director នៃ Facebook’ Creative គឺថា ការដែលដាក់ចេញlogo ថ្មីនេះ ដើម្បីឲ្យវាមានភាពទាន់សម័យ មានភាពទាក់ទាញជាងមុន។ តែនេះមិនមែនជាការរចនាទាំងស្រុងនោះទេ វាគ្រាន់តែជាផ្លាស់ប្តូរពុម្ភអក្សរ ហើយពុម្ភអក្សរនេះ ជាការរចនាឡើងវិញនូវពុម្ភអក្សរ មុន ដែលត្រូវបានប្រើប្រាស់សំរាប់រចនាlogoនោះឯង។